Pod hasłem „Dajemy szansę” ruszyła wspólna akcja Fundacji Batorego i firmy Unilever Polska, której celem jest dofinansowanie stypendiów dla uczniów szkół ponadpodstawowych z małych miejscowości.
W świetle statystyk, tylko 15% młodzieży ze wsi i miasteczek (do 20 tysięcy mieszkańców) kończy studia z dyplomem magistra. Istotną przeciwnością dla tych młodych ludzi jest trudna sytuacja materialna, dlatego wszelkie wsparcie finansowe jest dla nich bardzo ważne. Naprzeciw temu problemowi wychodzi Fundacja Batorego z realizowanym od 2001 roku programem Równe Szanse. Program współtworzony jest przy współpracy Fundacji i środowisk lokalnych (obecnie Fundacja współpracuje z 38 lokalnymi organizacjami pozarządowymi). W przeciągu minionych lat pomocy finansowej udzielono przeszło 10 tysiącom stypendystów – uczniom gimnazjów i liceów. Każdy z nich w zamian za pomoc materialną zaangażował się w działalność na rzecz społeczności lokalnej.
Zainaugurowana 4 sierpnia kampania społeczna ma na celu promocję prowadzonego przez Fundację Batorego programu Równe Szanse i potrwa do połowy października. Podczas trwania akcji część dochodów ze sprzedaży produktów marek Unilever (np. Dove, Rexona czy Clear) zostanie przekazana na poczet funduszu programu. W tym czasie prowadzona będzie także szeroko zakrojona kampania promocyjna – w telewizji, prasie, internecie oraz punktach sprzedaży. Konsumenci będą mieli możliwość wzięcia udziału w konkursie z główną nagrodą finansową w wysokości 3000zł na cele edukacyjne.
Na potrzeby akcji uruchomiona została także strona www.dajemyszanse.pl z informacjami i materiałami dotyczącymi wspólnych działań Fundacji Batorego i firmy Unilever. Na stronie znaleźć można również profile byłych stypendystów, którym program Równe Szanse pozwolił na lepszy start życiowy i osiągnięcie sukcesu.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?