Koko koko spoko? EURO 2012 w krzywym zwierciadle kampanii społecznych
Poznań pogratulował i zaprosił
Przepraszamy, że znów o tym piszemy, ale z dziennikarskiego obowiązku przypominamy o spocie Warszawy – Miasta Gospodarza Euro 2012. Jednym zdaniem podsumowania – sama realizacja kosztowała pół miliona złotych, a efekt – wszystko nie tak. Jeżeli ktoś wyparł go ze świadomości to pamięć odświeży kliknięcie tego linku. Ponieważ liczymy jednak, że przeczytacie ten artykuł do końca, publikujemy spot Poznania. Jego bohaterowie znajdują się w rozpoznawalnych miejscach tego miasta, każdy też ma wypisany na ciele fragment hasła „Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO 2012 in Poznań” („Gratulacje! Przyjedź i baw się na EURO 2012 w Poznaniu”). Reklama adresowana jest do kibiców reprezentacji narodowych, które zakwalifikowały się do EURO i była emitowana oraz publikowana krótko po ogłoszeniu wyników klasyfikacji.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!