Miasto Poznań przygotowało wielkoformatowe walentynki. Urząd Miasta, korzystając z Dnia Świętego Walentego, przeprowadził kampanię wizerunkową, zachęcającą do odwiedzania Poznania. W Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Gdyni zawieszono 170 stylizowanych na kartki dla zakochanych billboardów z hasłem „Poznańmy się”.
Dla tych, którzy potrzebują czegoś więcej niż zaproszenie do odwiedzin, przygotowano konkurs na wymyślenie najlepszego dowcipu o poznaniakach. Nagrodą w konkursie było pięć podwójnych zaproszeń na weekend do Poznania. Informacja o konkursie została umieszczona jako postscriptum na billboardowych kartkach, a żeby zapoznać się ze szczegółami, trzeba było odwiedzić internetową stronę Urzędu Miasta.
Walentynkowa kampania wizerunkowa Poznania była kolejnym etapem promocji miasta. Wcześniej poznaniacy na billboardach i telewizyjnych spotach składali mieszkańcom innych miast życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia. Kosztująca 65 tys. zł. kampania miała przyczynić się do przełamania stereotypu poznaniaka jako porządnego, ale przesadnie oszczędnego, racjonalnego ponuraka. Akcja wzbudziła zainteresowanie w lokalnych mediach, których relacje dodatkowo przyczyniły się do promocji Poznania.
M. Durda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!