Przerażające reklamy prosto z Tajlandii, co przy ich analizowaniu ma znaczenie. Narządy rozrodcze męskie i damskie zostały tu przyrównane do węża i tarantuli (jadanych przez Tajów), pokazanych w dużym zbliżeniu, co ma potęgować obrzydzenie i skłonić finalnie odbiorców do… stosowania prezerwatyw.
Jadowite stworzenia mają zaszyte otwory gębowe, a więc przestały być groźne, ale nie straciły swojej potęgi. Ujmując rzecz krótko i z dużą dozą prawdopodobieństwa wobec pomysłu autorów kampanii – prezerwatywa zatrzymuje "zły jad", nie pozbawiając jej użytkownika mocy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi