────── 23.08.2011
Postawy odbiorców wobec reklamy społecznej w świetle badań dotyczących autorskiej koncepcji kampanii „Zwolnij przed szkołą”
Praca poświęcona jest postawom wobec reklamy społecznej dotyczącej przekraczania prędkości przy placówkach szkolnych. Przedstawione są różnice między reklamą komercyjną a reklamą społeczną. Przy użyciu metod socjologii wizualnej zanalizowano także elementy artystyczne, takie jak plakat i fotografia, wykorzystywane w reklamie. Część druga obejmuje założenia metodologiczne procesu badawczego. Kolejnym elementem jest prezentacja badania na temat autorskiej reklamy społecznej pod tytułem „Zwolnij przed szkołą”. Ostatnim elementem będzie próba weryfikacji wcześniej przedstawionych tez.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
23.02.2024
Polacy chcą robotów w domu, ale nie w miejscu pracy
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem