Posiłek, którego nie pominiesz
Według najnowszych danych WHO niemal miliard ludzi na świecie głoduje – przez co najmniej rok dzień po dniu nie są w stanie dostarczyć sobie odpowiednich do zapotrzebowania energetycznego wartości odżywczych. Najnowsza reklama izraelskiego oddziału agencji Saatchi&Saatchi dotyka problemu niedożywienia w wyjątkowym kontekście i przy użyciu niestandardowego narzędzia przekazu.
Święta to nie tylko okres, kiedy ludzie skłonni są bardziej pochylić się nad losem bliźniego, otworzyć na jego trudną sytuację i kierując odruchem serca wesprzeć charytatywnie wybrany cel. To także moment, kiedy w gorączce świątecznych przygotowań często poszukuje się podpowiedzi i przepisów w Internecie.
Twórcy wykorzystali ten fakt i we współpracy z największymi portalami horyzontalnymi uruchomili specjalną kampanię reklamową opartą na… pomijaniu komunikatu. Kiedy bowiem zniecierpliwiony widz klikał w trakcie wyświetlania reklamy produktu spożywczego przycisk „Skip”, na ekranie ukazywał się następujący komunikat: „Ty postanowiłeś pominąć posiłek z wyboru, ale tysiące ludzi w Izraelu pomija go, ponieważ nie ma innego wyjścia. Pomóż komuś świętować. Podaruj posiłek”.
Dzięki akcji potrzebującym udało się przekazać ponad 17 tysięcy posiłków.
O innej kampanii wykorzystującej mechanizm pomijania reklam pisaliśmy niedawno tu: https://kampaniespoleczne.pl/pominieci-pomijaja/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy