logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Pomoc społeczna, Wolontariat
   ──────  15.08.2006

Pomaganie wzmacnia

Your browser does not support the video tag.


W sierpniu 2006 roku rozpoczęła się w mediach ogólnopolska kampania społeczna „Pomaganie wzmacnia” Centrum Wolontariatu. Celem przedsięwzięcia było zachęcenie wszystkich do włączenia się w wolontariat, do zaangażowania się w pomaganie innym, potrzebującym pomocy.

Nośnikami kampanii były spoty filmowe i plakaty, których głównym bohaterem był słynny Mistrz Świata – Strongman Pudzian, czyli Mariusz Pudzianowski, który jest symbolem hartu ducha, silnego charakteru w dążeniu do wyznaczonego sobie sportowego celu. Jest kimś, kto dzięki systematycznej, tytanicznej pracy nad samym sobą, osiąga swoje marzenia i znajduje czas by pomóc innym. Poprzez jego osobę – występującą w roli wolontariusza – inicjatorzy kampanii chcieli ukazać wolontariat jako drogę do kształtowania własnej osobowości, charakteru, źródło siły do pomagania innym, a także, że ważne i potrzebne jest pomaganie innym, żyjącym wokół nas, oczekującym pomocnej dłoni, ciepłego słowa, konkretnej pomocy. W kampanii Mariusz Pudzianowski wystąpił nieodpłatnie.

W Centrum Wolontariatu można dowiedzieć się jakie prace na rzecz dzieci, osób niepełnosprawnych, seniorów, w dziedzinie ekologii, kultury można podjąć.

Forma przekazu reklamy – spoty i plakaty przedstawione z przymrużeniem oka, pokazujące pomoc osobie potrzebującej w sposób niestereotypowy, ukazały wolontariat jako ciekawą formę pomocy drugiej osobie.

Kampania opracowana i przygotowana została nieodpłatnie przez agencję Leo Burnett i dom mediowy Starcom. Realizację kampanii wsparły Commercial Union Polska oraz TP SA.



Nazwa kampanii:
Pomaganie wzmacnia
Czas:
2006.8.15 - 2006.9.15
Kraje:
Polska
Nadawca:
Centrum Wolontariatu
Media:
Plakaty, telewizja
Wykonawca:
Leo Burnett (Warszawa)
Adresaci:
Wszyscy
Hasło kampani:
Pomaganie wzmacnia. Zobacz jak możesz pomóc innym.





polecamy ─── 18.11.2020

Zielone podnosi libido


Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.01.2021

    Niemarnowanie żywności jednym z wiodących trendów 2021 roku


  • 18.01.2021

    Słynna „Niebieska kurtka Najmana” hitem aukcji dla WOŚP


  • 15.01.2021

    Jesz? Nie jedź!


  • 13.01.2021

    „Brzydkie” buraki w Lidlu


  • 07.01.2021

    W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze


  • 05.01.2021

    Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek