Kampania prewencyjna PZU z myślą o bezpieczeństwie z przełomu lipca i sierpnia br. promowała bezpieczne zachowanie na drodze, a jej przekaz pozytywnie wpłynął na postawę ponad 30% kierowców, którzy mieli kontakt z kampanią.
W ubiegłym roku na drogach UE zginęło 43 tys. osób, w tym 5,5 tys. w Polsce. Jedną z głównych przyczyn wypadków jest przekraczanie dozwolonej prędkości. Komisja Europejska chcąc przeciwdziałać temu problemowi ogłosiła 13 października Dniem Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego .
Ostatnią kampanię prewencyjną pod hasłem ” PZU z myślą o bezpieczeństwie” zauważył co piąty badany Polak. O skuteczności akcji decyduje nie tylko jej rozpoznawalność, ale przede wszystkim efekt, jaki wywołała. Kampania została odebrana pozytywnie zarówno przez klientów PZU jak i pozostałe osoby. 40% badanych zdecydowanie zgodziło się z opinią, że akcja prewencyjna PZU przekonała do bezpiecznej jazdy. Taka sama grupa osób przyznała, że kampania uświadomiła zagrożenia związane z niebezpieczną jazdą.
30% osób przyznało, że przekaz ” Jedź i wracaj bezpiecznie” wpłynął na ich postępowanie. Większość odczytała go poprawnie jako zachętę do bezpiecznej jazdy, szczególnie w okresie wakacyjnym. 35% badanych dokonało jakiegoś działania w celu zwiększenia bezpieczeństwa, np. zmniejszenia prędkości jazdy samochodem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?