Styczniowy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to już polska tradycja. Co roku Fundacja organizuje w całym kraju imprezy, koncerty, zbiórki uliczne i licytacje, w trakcie których pozyskuje fundusze na swoją działalność. Darczyńcy otrzymują od zbierających czerwone naklejki w kształcie serc, które na ulicach widać jeszcze tygodniami po zakończeniu zbiórki. Pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu oraz na prowadzenie programów medycznych. Fundacja Jurka Owsiaka prowadzi cztery ogólnopolskie kampanie medyczne, w ramach których bada cukrzycę, wzrok, słuch i bezdech oraz jeden program edukacyjny z zakresu pierwszej pomocy. Podczas tegorocznego XX finału zebrano ponad 40 milionów złotych.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!