Dość swoisty, błyskotliwy i zabawny protest song ma wzbudzić podstawową świadomość i zainteresowanie poruszanym problemem. Dotyka go bowiem tylko powierzchownie i nieco półżartobliwie.
Global Citizen to platforma społecznościowa, stawiająca sobie za cel szeroko pojęte działania na rzecz problemów trawiących współczesny świat, szczególnie skupiająca się na akcjach wymierzonych w ubóstwo. stworzyli zręczną wariację utworu Eda Sheerana „I’m in love with the shape of you” (Jestem zakochany w twoim kształcie). W refrenie społecznie zaangażowanej wersji utworu możemy usłyszeć „I don’t love when you waste your food” (Nie kocham kiedy marnujesz swoje jedzenie).
Jej tekst i teledysk silnie bazuje na orginale. Taki swoisty, błyskotliwy i zabawny protest song ma wzbudzić podstawową świadomość i zainteresowanie poruszanym problemem. Dotyka go bowiem tylko powierzchownie i nieco półżartobliwie. Niewątpliwie wykorzystanie w chwytny sposób jednego z największych hitów ostatnich tygodni jest posunięciem, które przyciągnie do obejrzenia spotu wielu internautów.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
30.01.2024
Kaj ta zmiana? Kampania na rzecz sprawiedliwej transformacji
-
24.10.2023
Powiedz bliskim „Nie jest ze mną OK” – radzą influencerzy w kampanii „Zobacz człowieka”
-
03.10.2023
Wyścig z ogniem
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej