Michelle Lamont i Michele Jaret, dwie dziewczyny na co dzień pracujące w nowojorskiej agencji reklamowej 360i w dziale kreacji, podeszły do tematu mammografii w osobliwy sposób. W 2013 roku przeprowadziły internetową akcję This is mamming, która zachęcała kobiety do wykonywania i publikowania na portalach społecznościowych zdjęć z hashtagiem #mamming i piersiami położonymi na stole, murze, sklepowej ladzie, słowem tam gdzie wyobraźnia pozwala je położyć. Akcja została zrealizowana tzw. „własnym sumptem” i miała mobilizować kobiety do wykonywania badania mammograficznego, podczas którego biust umieszczany jest w takiej pozycji w aparaturze.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne