Jak umieścić w mediach społecznościowych instruktaż badania piersi, żeby nie został po chwili usunięty ze względu na nieodpowiednie treści? Wykorzystać… męską klatkę piersiową. Damskie dłonie z różowymi paznokciami pokazują na korpusie bohatera – Henry’ego – jak poprawnie wykonać samobadanie pod kątem nowotworu. Narratorka kampanii przypomina także, że rak piersi zdarza się również u mężczyzn. Kampanię dla organizacji MACMA przygotowała agencja David z Buenos Aires. Przyznane nagrody to złoto w kategoriach Cyber, Direct oraz Promo&Activation.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!