────── 29.06.2012
Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych
Cena za stanowisko menedżera w koncernie tytoniowym
1 / 8
Kampania anty-employer brandingowa wymierzona w przemysł tytoniowy. Spoty antynikotynowej organizacji American Legacy Foundation przedstawiają dość nietypowe rozmowy rekrutacyjne w koncernie tytoniowym. Rekruter dwojąc się i trojąc, próbuje skruszyć moralne opory absolwentów starających się o pracę. Okazuje się jednak, że stoją oni po drugiej stronie etycznej barykady. Przekaz kampanii zadaje kłam popularnemu twierdzeniu, że żadna praca nie hańbi.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.12.2019
Ruszyła kampania Ratujemy motyle
-
05.12.2019
Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!
-
29.11.2019
Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie
-
20.11.2019
Aby dzieci bohaterów dorosły do nowego życia
-
15.11.2019
Model płuc pokaże ci, czym oddychasz – zmieni kolor już po kilku dniach
-
04.11.2019
Niepełnosprawni – sprawni w życiu