Celem realizatorów amerykańskiej kampanii „Knowing is Beautiful” było przekonanie odbiorców, że zrobienie sobie testu na HIV jest modne i stylowe. Sam test potraktowano jako modną markę, a przekaz oparto na zmysłowych i intymnych obrazach, niczym z reklam najlepszych kosmetyków, przez co kampania stała się lifestylowa, inspirująca, a nie strasząca – co było jej głównym założeniem. Podstawową wartością, jaką niesie ze sobą zrobienie testu na HIV jest pewność i zaufanie w związku dwojga ludzi. Bohaterem kampanii, odgrywającym rolę „duchowego doradcy”, jest hip-hopowy artysta Common.
Reklamy pojawiły się w telewizji, w radiu, w prasie, na billboardach i citylightach w lipcu 2004 roku. Kampanię zrealizowała agencja Crispin Porter + Bogusky dla organizacji Henry J. Kaiser Family Foundation.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności
-
26.02.2024
Linia nadziei