W ciągu kilku dni mury znanych miejsc zapełniły się sylwetkami kochających się par. Tak w 2003 roku organizacja Sida Info Service prowadziła w kilku francuskich miastach kampanię z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS, której celem było przełamanie obojętności względem epidemii AIDS. Agencja Fullsix wykorzystała do tego przestrzeń miejską i graffiti, co w ówcześnie było rozwiązaniem nowatorskim.
Sylwetki, które pojawiły się na murach utrzymane były w konwencji kryminalnej – były jedynie konturami postaci, identycznymi jak obrysy ciał zaznaczane w miejscach zbrodni. Zaletą tego rozwiązania formalnego było to, że kampania nie odwoływała się ani do wieku, ani do koloru skóry czy też płci.
1 grudnia, sfotografowane przez Kate Berry "obiekty" kampanijne, pojawiły się w prasie i na ulotkach oraz na plakatach. W internecie kampania obecna była w postaci bannerów z wizerunkami sylwetek opatrzonych pytaniem "Les avez-vous vus?" (Widzieliście ich?).
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne