Nowe horyzonty. Przewodnik po społecznej odpowiedzialności i rozwoju zrównoważonym
Książka jest przeznaczona dla szerokiego grona czytelników, w tym praktyków i teoretyków zarządzania, zainteresowanych przemianami w zakresie postrzegania roli biznesu we współczesnym społeczeństwie. Autorzy przedstawiają w niej obecny stan debaty na temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz rozwoju zrównoważonego.
Część słownikowa książki zawiera omówienie 100 pojęć i inicjatyw związanych ze społeczną odpowiedzialnością organizacji i rozwojem zrównoważonym. Może stanowić także materiał dydaktyczny dla studentów – w tym celu każde z pojęć i inicjatyw przedstawione w słowniku zaopatrzone zostały w zadania do samodzielnego wykonania.
Autorami książki są profesor Jan Jonker z Uniwersytetu Radboud z Nijmegen w Holandii oraz doktor Agata Rudnicka i doktor Janusz Reichel z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Zastosowano formuły non-profit w procesie opracowania i wydania publikacji, by utrzymać jej cenę na przystępnym poziomie. Książkę można zakupić na stronie Centrum Strategii i Rozwoju IMPACT.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
23.02.2024
Polacy chcą robotów w domu, ale nie w miejscu pracy
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem