Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 04.02.2021
Nocny rajd do lodówki
Walka z niezdrowymi przyzwyczajeniami to ciężka sprawa. Ale walka z nocnym podjadaniem to naprawdę ciężki kaliber. Twórcy antyrakowej kampanii społecznej Make the Healthy Call zamiast grozić i straszyć, wybrali inną metodę. Ukazali walkę z pokusami czyhającymi na „nocnego podjadacza” jako formę sportowych zmagań – relacjonowanych na żywo i z udziałem rozgadanych komentatorów:
Nazwa kampanii:
Make the Healthy Call
Czas:
2020.12.11
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Stand Up To Cancer
Media:
film
Wykonawca:
Wondros, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!