────── 19.05.2017
10 kobiecych tematów w kampaniach społecznych
Niewidzialne przeszkody w biznesie
Kobiety zderzają się z czymś niewidzialnym – na ulicy, na korytarzu w pracy, przy windzie. Pięć przedstawionych w reklamie przedstawicielek płci żeńskiej łączy elegancki ubiór, praca w biznesie i przede wszystkim… przeszkody, którym muszą stawić czoła, ale które dla wszystkich są niewidoczne. Celem kanadyjskiej kampanii „Barriers” zrealizowanej przez organizację Catalyst, było pokazanie, że kobiety wciąż zajmują niewielką liczbę stanowisk kierowniczych w biznesie, a żeby to zrobić muszą pokonać dużą ilość ukrytych przeszkód, które wynikają z wciąż nierównego statusu płci.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne