Dziwnie wąska oraz nienaturalnie obfita choinka widnieją na dwóch printach przygotowanych przez agencję reklamową Detusch&Luba.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia, celebrowanych także przy stole, duńska agencja przypomina o poważnych zagrożeniach zdrowotnych związanych z nawykami żywieniowymi: zaburzeniach odżywiania (takich jak anoreksja i bulimia) oraz nadwadze. Plakaty informują, że oba zjawiska mają skalę ogólnoświatową. Hasło "Eat, drink and be merry" ("Jedz, pij i ciesz się") nawiązuje do popularnego w krajach anglosaskich powiedzenia, mającego korzenie w biblijnym cytacie "Nic dla człowieka lepszego pod słońcem, niż żeby jadł, pił i doznawał radości" (Koh VIII, 15).
Detusch&Luba zajmuje się przygotowywaniem kampanii reklamowych na potrzeby organizacji pozarządowych i instytucji publicznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?