Już gastro-porno czy tylko foodvertising – różnie można nazywać ten nurt odważnych reklam z jedzeniem w roli głównej. Kampania "Rude Food" organizacji PETA z 2005 roku jest jego doskonałym przykładem. 30 sekundowy film reklamowy, w którym para dłoni zmysłowo przygotowuje posiłek, pokazuje, że nawet warzywa czy makaron mogą stać się obiektem pożądania. Bezmięsna dieta jest bardziej atrakcyjne niż mięsna, gotowanie jest znacznie bardziej inspirujące i wciągające, a wszystko wygląda niesamowicie apetycznie.
Celem kampanii kierowanej do młodzieży i młodych osób dorosłych, było pokazanie, że wegetarianizm i weganizm może być zabawny oraz może być znakomitym sposobem na życie i budowanie relacji międzyludzkich.
Spot reklamowy usunięto z serwisu YouTube wkrótce po jego emisji. Niedawno zamieściła go tam osoba prywatna i póki co – jest ogólnodostępny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę