logo kampanie społeczne
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Selekcje
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Konkurs
  • Wiedza
zamknij
Kampanie, Polska, Pomoc społeczna, Promocja zdrowia
   ──────  05.01.2006

Nie zabieraj organów do nieba



Od początku roku trwa kolejna odsłona "podwójnej" kampanii "Krewniacy" promującej krwiodawstwo i transplantacje. Akcja "Krew daje życie" organizowana jest przez Europejską Fundację Honorowego Dawcy Krwi, która promuje Honorowe Krwiodawstwo. Natomiast inicjatywę "Daj życie po życiu" prowadzi Fundacja Zjednoczeni dla Transplantacji, która z kolei promuje ideę transplantacji. Hasło brzmi „Nie zabieraj swoich narządów do nieba, tam wiedzą, że potrzebne są one tylko na ziemi…”.

Każdy człowiek jest potencjalnym dawcą organów, ale także może być ich biorcą. Inicjatorzy kampanii dążą do tego, by każdy rozważył ten fakt i był gotowy do oddania swojego organu dla ratowania czyjegoś życia. Najlepiej jest napisać deklarację zgody na przekazanie po śmierci swoich narządów do przeszczepienia dla ratowania czyjegoś życia, i nosić ją przy sobie. Sprzeciw wobec takiej praktyki należy wysłać do Centralnego Rejestru przy Centrum ds. Transplantacji „Poltransplant”.

Akcja ma sprawić by transplantologia przestała budzić kontrowersje i stała się akceptowaną i rozumianą przez wszystkich dziedziną medycyny.

W akcji biorą udział m.in. Radosław Pazura, Wojciech Asiński, Tomasz Kammel, Krzysztof Kolberger, Marek Kościkiewicz, Maciej Kozłowski, Małgorzata Lewińska, Patrycja Markowska, Andrzej Niemirski, Maciej Orłoś, Robert Rozmus, Marek Siudym, Borys Szyc, Karol Strasburger, Grzegorz Stróżniak, Andrzej Supron i Aleksandra Woźniak.

Na potrzeby kampanii firma Ströer udostępniła łącznie 1000 bilbordów w całym kraju – 700 promujących Honorowe Krwiodawstwo oraz 300 poświęconych Transplantacji. Na billboardach znajduje się 38 osób, które symbolizują 38 mln Polaków.
Strona kampanii: www.transplantacje.org



Nazwa kampanii:
Krewniacy
Czas:
2006.1.4 - 2006.1.21
Kraje:
Polska
Kategoria ogólna:
Pomoc społeczna, Promocja zdrowia
Nadawca:
Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi, Fundacja Zjednoczeni dla Transplantacji
Media:
Billboardy, plakaty, ulotki, kalendarze, internet
Adresaci:
Całe społeczeństwo
Hasło kampani:
Krew daje życie; Daj życie po życiu





polecamy ─── 05.10.2017

Poznaj sposoby na depresję i naucz się pomagać


Po prostu bądź…, zbliż się…, bądź cierpliwy i wyrozumiały…, dbaj też o siebie…, skonsultujcie się ze specjalistą… To...


nazwa kategorii: Kampanie

CZYTAJ TEŻ:


  • 20.02.2019

    Mieszkanka dla najmniejszych gości


  • 20.02.2019

    Ubrane w siniaki


  • 19.02.2019

    #Sheboard – wychowane przez słowa


  • 19.02.2019

    Specjalista/ka ds. CSR oficjalnie na liście zawodów


  • 18.02.2019

    Cmentarze słońcem budowane


  • 15.02.2019

    Krzyczące drzewa


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek