Nie słyszą, a pracują
Komplementów na swój temat – w dosłownym znaczeniu – nigdy nie usłyszą, ale wiedzą o tym, że są cenionymi pracownikami. Szczepan jest laborantem, Magda nauczycielką, Daniel ma swoją firmę blacharską. Oni i kilkoro innych niesłyszących są bohaterami kampanii „Przełam barierę dźwięku” skierowanej do osób głuchych i pracodawców.
Na kampanię telewizyjną składa się seria krótkich spotów przedstawiających historie zatrudnionych niesłyszących oraz ich rozwinięcie w formie kilkunastominutowych filmowych felietonów. Wszystkie tłumaczone są na język migowy.
Publikowane są także artykuły w prasie regionalnej i lokalnej (kampania odbywa się na terenie województwa zachodniopomorskiego). W czerwcu ukazały się informatory i wydawnictwa poświęcone dobrym praktykom w zatrudnianiu głuchych z perspektywy zatrudniających i pracowników. Elementami kampanii są także spotkania informacyjno-promocyjne dla niesłyszących i potencjalnych pracodawców oraz eventy na lokalnych imprezach. Na stronie internetowej www.pracujbezbarier.pl osoby zainteresowane znajdą także kontakt do prawnika i doradcy zawodowego.
Kampanię zrealizowali Oddział Zachodniopomorski Polskiego Związku Głuchych oraz firma GOS Polska. Akcja została dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt