logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Inne, Pomoc społeczna
   ──────  19.09.2017

(Nie) daj się wplątać



Mroczny 40 sekundowy film, niepokojące  opowiadanie interaktywne w formie chatu i hasztag #jesteśwplątany – oto cechy nowej kampanii społecznej, która wystartowała w Internecie 12 września.

Akcja promuje książkę “Trupów hurtowo trzech” – zbiór opowiadań kryminalnych autorstwa czołowych polskich pisarzy tego gatunku. Dochód ze sprzedaży książki zostanie przeznaczony na budowę Domu Autysty w Poznaniu.

Jedno z opowiadań – “Czwarty zabójca” Michała Larka, stało się inspiracją do stworzenia innowacyjnego narzędzia, które jest dostępne na stronie jesteswplatany.pl. Chatstory, czyli interaktywne opowiadanie, przedstawione jest w formie zbliżonej do internetowego chata. Każdy czytelnik uczestniczy w historii z perspektywy głównego bohatera i wpływa na rozwój fabuły poprzez dokonywanie odpowiednich wyborów. Ten niekonwencjonalny sposób czytania ma zachęcić zwłaszcza młode osoby do zaangażowania się w lekturę za pomocą narzędzia przypominającego to, którego używają do codziennej komunikacji. Ponadto, przedstawiona w historia kryminalna zmusza czytelników do zmierzenia się z moralnymi dylematami i dokonania konkretnych wyborów, a następnie zmierzenia się z ich konsekwencjami.

Zwiastunem interaktywnego opowiadania jest krótki film promocyjny, który można zobaczyć na YouTubie . Akcja promowana jest hasztagiem #jesteśwplątany i zachęca do “wplątania się” w pomoc Fundacji Dom Autysty. Na stronie jesteswplatany.pl można znaleźć odnośnik do zakupu promowanej książki oraz bezpośrednio wesprzeć cel wpłacając wybraną kwotę pieniędzy na konto Fundacji.

Kampania wspomaga poznańską Fundację Dom Autysty, której celem jest budowa domu dla jej podopiecznych. Autyzm to choroba, z której się nie wyrasta, dlatego Fundacja chce zabezpieczyć przyszłości swoich całkowicie niesamodzielnych autystycznych dzieci. W tym celu organizuje różne akcje charytatywne, m.in aukcję dzieł sztuki w poznańskim Centrum Kultury Zamek czy też koncert Grzegorza Turnaua, który odbył się 8 lutego w Sali Ziemi MTP. Projekt #jesteśwplątany jest kolejną z inicjatyw.

Partnerami akcji są: Wydawnictwo Media Rodzina, Festiwal Granda w Poznaniu, Michał Larek oraz serwis Wykop.pl. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest poznańska agencja Kreatik.



Nazwa kampanii:
#jesteśwplątany
Czas:
2017.9.12
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Inne, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Kreatik
Media:
Internet





polecamy ─── 18.11.2020

Zielone podnosi libido


Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.01.2021

    Powstał kalkulator śladu wodnego naszych zakupów


  • 19.01.2021

    Niemarnowanie żywności jednym z wiodących trendów 2021 roku


  • 18.01.2021

    Słynna „Niebieska kurtka Najmana” hitem aukcji dla WOŚP


  • 15.01.2021

    Jesz? Nie jedź!


  • 13.01.2021

    „Brzydkie” buraki w Lidlu


  • 07.01.2021

    W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek