Najniebezpieczniejsza pozytywka na świecie
Tylko jedna piąta funduszy, które Norwegia przeznacza na transport, służy utrzymaniu dróg publicznych. The Norwegian Automobile Federation (NAF), by uzmysłowić władzom efekty takiej polityki, zrealizowała jedną z najciekawszych i najoryginalniejszych kampanii społecznych ostatnich miesięcy. Mapę dziur znajdujących się na jednej z najbardziej zaniedbanych norweskich szos przekształciła w… melodię odgrywaną przez dziecięcą pozytywkę. Pozytywki zostały następnie wysłane bezpośrednio do polityków i innych osób odpowiedzialnych za drogownictwo. Wszystkie przesyłki opatrzono dwuznacznym hasłem: Does this sound good to you? (w wolnym tłumaczeniu: Dobrze to wygląda według ciebie?). Film stanowiący zapis kampanii można obejrzeć poniżej.
The Road Safety Music Box to przykład tzw. direct advertisement, czyli kampanii kierowanej bezpośrednio do zainteresowanych osób – z pominięciem prasy, radia i telewizji, a nawet internetu czy social mediów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem