Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Bartek Topa wprowadził ludzi w błąd
Najbardziej skuteczna, estetyczna, kreatywna, angażująca, przełomowa, a może po prostu najfajniejsza – jaka jest Wasza ulubiona kampania społeczna A.D. 2012? Kontynuując zapoczątkowaną w zeszłym roku tradycję, ogłaszamy II Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl! Do dzieła! Głosować można do 30 stycznia.
Zasady i idea wydarzenia pozostają niezmienne. W branży reklamowej lwia część konkursów rozstrzygana jest werdyktem jury. Odczuwalny jest jednak brak „czynnika ludzkiego”, a to z myślą o odbiorcach, o Was, w pocie czoła tworzone są kolejne kampanie społeczne. Choć nasza redakcja arbitralnie wyselekcjonowała nominowanych, to ostateczny głos oddany zostaje w ręce czytelników. Na ostatniej stronie tego zestawienia znajdziecie panel głosowania.
Przypomnijmy, w pierwszej edycji plebiscytu czytelnicy zdecydowali o wyróżnieniu kampanii „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!” . Oddano na nią aż 2/5 z 2500 ważnych głosów.
Marcin Świejkowski
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.12.2019
Olga Tokarczuk dla wigilijnych karpi – przeczytaj opowiadanie noblistki
-
13.12.2019
Wypożycz choinkę na święta – zasadź las razem z Volvo
-
06.12.2019
Ruszyła kampania Ratujemy motyle
-
05.12.2019
Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!
-
29.11.2019
Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie
-
20.11.2019
Aby dzieci bohaterów dorosły do nowego życia