Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie, a także naświetlenie działalności mało znanego, łódzkiego Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji „AD REM”. Dwa spoty przygotował Bartosz Kruhlik. Jak wyjaśnia autor projektu – To w oczach patrzącego powstają błyskawiczne oceny drugiej osoby. Widząc bezdomnego, często odwracamy wzrok. Ale ta sama osoba w innym kostiumie, w innej roli społecznej do której jesteśmy przyzwyczajeni, którą mamy w pewien sposób oswojoną, wzbudziłaby w nas skrajnie odmienną emocję. Zależało mi na tym, żeby widz w trakcie oglądania spotu sam poczuł pewną niewygodę, konsternację i został z refleksją, że życie nie jest czarno-białe. Więcej o akcji na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl .
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne