Brytyjczycy zostali poproszeni przez agencję Fraser Consultancy o wymienienie najbardziej, według niech, nieetycznych korporacji. Oto zwycięzcy rankingu The Ethical Reputation Index 2006:
- McDonald’s (35% głosów)
- Nike
- Shell
- Adidas
- Barclays Bank
- Coca-Cola
- BP
- Camelot
- American Express
- Nestlé
81% mieszkańców Wielkiej Brytanii chciałoby, aby więcej produktów znajdujących się w supermarketach była wytwarzana przez etycznych producentów. 47% klientów kupuje te produkty, o których wie, że zostały wyprodukowane w nieetyczny sposób lub przez firmę uważaną za nieetyczną.
Najbardziej respondenci zaniepokojeni byli złym traktowaniem pracowników przez firmy (34% wskazań) – niskimi płacami, zbyt długim czasem pracy i złymi warunkami, w jakich pracują (w tym kontekście wskazywano firmy Nike i Adidas).
Liczebność próby wyniosła ponad 1300 osób.
Tydzień po ogłoszeniu raportu firma McDonald’s zorganizaowała kampanię plakatową przekonującą konsumentów o dobrym warunkach pracy w restauracjach McDonald’s.
Źr: supplymanagement.com
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?