Słoń leci z nieba, zniża się do lądowania i niczym samolot ląduje na pasie lotniska. Tak przedstawioną w reklamie "Amazing Jumbo Elephant Landing" sytuacją niemiecki oddział międzynarodowej organizacji International Fund for Animal Welfare chce uświadomić osobom podróżującym samolotami, by zastanowili się poważnie zanim kupią w dalekich krajach jakiekolwiek pamiątki wykonane ze zwierząt.
Słoń, ani żadne inne zwierzę, nie jest pamiątką, a gdyby chciało się gdzieś przemieścić to na pewno samo by to zrobiło – przekonują organizatorzy kampanii.
Nazwa kampanii:
Amazing Jumbo Elephant Landing
Czas:
2009.1.21 - 2009.2.28
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
International Fund for Animal Welfare
Media:
Internet
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, turyści
Hasło kampani:
If they wanted to come, they would. Animals are not souvenirs.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!