Rozcięte głowy, obcięte palce i ogromną ranę w nodze oglądają na plakatach kampanii promującej przestrzeganie przepisów BHP pracownicy budów firmy KAEFER.
Plakaty z drastycznymi zdjęciami i hasłami "Switch your thinking!" ("Włącz myślenie!") i "Alert today. Alive tomorrow" ("Bądź ostrożny teraz. Żyj jutro") zawisły na zapleczach, warsztatach i w biurach. Akcja prowadzona jest od początku tego roku. Kampania ma pokazać skutki niedostatecznej koncentracji oraz nieprzemyślanych i niebezpiecznych zachowań podczas pracy na budowie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi