Przyrodniczy insight w reklamie społecznej. Coś czego jeszcze nie było – przekonują twórcy z agencji BBDO. Fakt, pół miliona mrówek paradujących z minitransparentami wyciętymi z liści to pomysł tak prosty i elegancki, że zasadne wydaje się postawienie pytania – jak to się stało, że nikt dotąd na to nie wpadł? Ambientowa kampania została przygotowana z okazji 50-lecia WWF i podejmuje temat wylesiania lasów tropikalnych. Minizoo z terrariami protestujących mrówek odwiedziło ponad 30 tys. gości, a dalszy rozgłos zapewniły media, zarówno tradycyjne jak i społecznościowe. Zasłużone Grand Prix w kategorii Grand Prix for Good.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!