Zwycięzca konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Lokalne Szczera, prosta i w 100% efektywna, a panowie z Bractwa Kurkowego Miasta Rybnika, organizatorzy kampanii Motocykl Ratunkowy Dla Rybnika, zaprezentowali się podczas odbierana nagrody Kampania Społeczna Roku 2010 w pełnej gali. Cel: zebranie funduszy na zakup motocykla ratunkowego. Media: wszystkie lokalne. Działania: przeprowadzenie akcji ratunkowej z udziałem ratownika na motocyklu. Efekt: motocykl został zakupiony. Tylko tyle i aż tyle. Więcej informacji o kampanii znajduje się tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne