Szwedzka sieciówka, zalicza co prawda wizerunkowe wpadki, ale rekompensuje je seriami odzieży Fashion Against AIDS, z których 25% wpływów ze sprzedaży przeznaczane jest na projekty zapobiegające HIV/AIDS na całym świecie. Drugim celem projektu lifestylowe oddziaływanie na postawy młodych wobec problemu. Poszczególne „itemy” projektowane są przez znanych i lubianych w targecie 18-24 artystów. Do pierwszej akcji, zainaugurowanej w 2007 roku, zaangażowano między innymi: Timbalanda, Rihanna’e, zespóły Scissor Sisters i Chicks on Speed. Koordynacją projektu zajmuje się DAA i YouthAIDS. Margareta van den Bosch, head of design marki H&M, wyjaśnia: „Jest to kolekcja bardzo kolorowa, a każdy jej element stworzono z wielkim zaangażowaniem. Artyści wykreowali bardzo osobiste i stylowe nadruki”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2018
Mamy w sobie empatię i serce, które nie pozwala nam patrzeć na cierpnie. Afromental
-
20.04.2018
„Dwie godziny dla rodziny” – zachęca firmy do gry!
-
19.04.2018
2 miliony nowych drzew i butelki z surowca wtórnego
-
18.04.2018
75. rocznica powstania w getcie warszawskim
-
18.04.2018
Jak rozpoznawać propagandę i jak się przed nią bronić ?
-
16.04.2018
Przybij piątkę i #BądźKumplem!