logo kampanie społeczne
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • CSR/CRM
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Selekcje
  • Opinie
  • CSR/CRM
  • Wydarzenia
  • Konkurs
  • Wiedza
zamknij
Selekcje
   ──────  21.06.2012

Moda i uroda. Czasem społecznie, czasem aspołecznie

H&M w walce z AIDS

1 / 9
 

Szwedzka sieciówka, zalicza co prawda wizerunkowe wpadki, ale rekompensuje je seriami odzieży Fashion Against AIDS, z których 25% wpływów ze sprzedaży przeznaczane jest na projekty zapobiegające HIV/AIDS na całym świecie. Drugim celem projektu lifestylowe oddziaływanie na postawy młodych wobec problemu. Poszczególne „itemy” projektowane są przez znanych i lubianych w targecie 18-24 artystów. Do pierwszej akcji, zainaugurowanej w 2007 roku, zaangażowano między innymi: Timbalanda, Rihanna’e, zespóły Scissor Sisters i Chicks on Speed. Koordynacją projektu zajmuje się DAA i YouthAIDS. Margareta van den Bosch, head of design marki H&M, wyjaśnia: „Jest to kolekcja bardzo kolorowa, a każdy jej element stworzono z wielkim zaangażowaniem. Artyści wykreowali bardzo osobiste i stylowe nadruki”.



Więcej: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 23.04.2018

    Mamy w sobie empatię i serce, które nie pozwala nam patrzeć na cierpnie. Afromental


  • 20.04.2018

    „Dwie godziny dla rodziny” – zachęca firmy do gry!


  • 19.04.2018

    2 miliony nowych drzew i butelki z surowca wtórnego


  • 18.04.2018

    75. rocznica powstania w getcie warszawskim


  • 18.04.2018

    Jak rozpoznawać propagandę i jak się przed nią  bronić ?


  • 16.04.2018

    Przybij piątkę i #BądźKumplem!


Ta strona używa cisteczek
chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • CSR/CRM
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!