Trzech mężczyzn opowiada o tym jak zostali rzuceni przez kobiety, w których wciąż są zakochani. Wspominają ich urodę, urok osobisty, uśmiech, przyjaźń. Szczery żal po rozpadzie związku wzbudza współczucie, ponieważ wyglądają na porządnych i troskliwych facetów. Okazuje się jednak, że to nie oni są ofiarami.
Główne hasło kampanii to: „The only thing worse than feeling sorry for them is having to go back to them. It takes 5 attempts to leave an abusive partner”. („Jedyną gorszą rzeczą niż czuć do nich litość jest musieć do nich wrócić. Potrzeba pięciu prób, aby odejść od partnera-despoty”).
Oprawca bardzo często może sprawiać wrażenie kochającej osoby. Film pokazuje różne twarze despoty i pozwala lepiej zrozumieć trudne emocje towarzyszące odejściu od takiego człowieka. Kampania stworzona dla Interval House po raz pierwszy, nieprzypadkowo zresztą, była transmitowana w Walentynki.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności