Pod hasłem „Miłość wam wszystko wyjaśni” ruszyła kampania przypominająca o 4. rocznicy śmierci Jana Pawła II. Na Placu Piłsudskiego w Warszawie odbędzie się szereg uroczystości, a obchody rocznicy zakończy 4 kwietnia koncert Pro Memoria w Muzeum Narodowym w Warszawie.
Organizatorem wydarzenia jest Centrum Myśli Jana Pawła II. Głównym celem akcji jest przybliżenie młodym ludziom idei głoszonych przez papieża.
Aby osiągnąć zamierzony cel i zachęcić jak najwięcej osób do udziału w tym wydarzeniu przeprowadzane są szerokie działania promocyjne zrealizowane przez Fabrykę Komunikacji Społecznej przy patronacie medialnym dziennika Rzeczpospolita, Polskiego Radia oraz Telewizji Polskiej.
Reklamy pojawiły się na nośnikach outdoorowych i indoorowych, w internecie oraz w prasie. Organizatorzy kampanii starają się, aby pamięć o Janie Pawle II była żywa w sercach wszystkich ludzi. Koncert jest inicjatywą ponad podziałami – każdy, kto poczuje potrzebę bycia tego dnia razem z innymi powinien udać się do Muzeum Narodowego.
W ramach obchodów, na Pl. Piłsudskiego przewidziano przegląd filmowych wspomnień o Papieżu, Mszę Świętą oraz czuwanie modlitewne, a w godzinie jego śmierci, o 21:37 – uroczyste zapalenie pamiątkowego znicza.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz