Reklama społeczna miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt w procesie przemysłowej hodowli „mięsa”. Twórcy chcieli się odwołać do ludzkiej empatii za pomocą pewnej paraboli: wyobraź sobie, że jesteś na miejscu zwierzęcia. Twórców zainspirowała lektura książki Jonathana Safrana Foera „Zjadanie zwierząt”. Kampania nie namawiała do wegetarianizmu, ale zachęcała do zwrócenia uwagi na to, skąd pochodzi spożywane mięso i w jakich warunkach są hodowane zwierzęta. Spot przygotował Kolektyw filmowy MAMYTO!
Więcej informacji znajduje się tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!