Kampania Begin A Dialog, fundacji S.F. AIDS Foundation z San Francisco, trwała od kwietnia do lipca 1997 roku i była skierowana do gejów. Zachęcała ich do wzięcia udziału w bezpłatnym programie Compass, który polega na szkoleniach i poradach dotyczących umiejętności interpersonalnych w relacji z partnerem oraz przygotowujących do prawdopodobnych ryzykownych sytuacji związanych z HIV/AIDS. Kampanię poprzedzały badania zrealizowane z San Francisco na grupie docelowej, które wykazały potrzebę takiego psychologicznego podejścia do tematu HIV/AIDS.
Kreacja jest dziełem agencji J. Walter Thompson z San Francisco. Nośnikami reklamy były outdoor i prasa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas