────── 18.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - 10 nominacji w kategorii „Świat”
Martwy pies pod kołami
Nieżywe psy położono na jezdni pod kołami samochodów. Makabryczny widok zafundowali kierowcom (i przechodniom) twórcy kampanii „Dead dogs“ z Hongkongu. Większość psów, które porzucane są przez swoich właścicieli w lasach, prędzej czy później kończy pod kołami samochodów. Agencja Draftfcb przygotowała akcję, która polegała na naklejeniu na szerokopasmowej ulicy zdjęć nieżywych psów. Nietypowe naklejki znalazły się w miejscach, w których zatrzymywały się samochody. Kiedy samochód stawał na naklejce sytuacja przypominała prawdziwy wypadek z udziałem psa. Kampanię zrealizowano na zlecenie organizacji Society For Abandoned Animals.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne