Marriott, amerykański koncern hotelowy, jest pierwszą siecią hotelową, która oferuje swoim klientom organiczne, uprawiane w zrównoważony sposób kwiaty. Dzięki współpracy z Organic Style Ltd. klienci mogą zamawiać takie kwiaty na wesela, spotkania i inne imprezy w cenach porównywalnych do nieorganicznych kwiatów o wysokiej klasie.
W akcji tej biorą udział hotele Mariott i Renaissance w Stanach Zjednoczonych.
„Nasi klienci chcą prowadzić biznes z takimi firmami, które podzielają ich wartości. Mają coraz większe oczekiwania w stosunku do działalności Mariotta na rzecz środowiska” – mówi Robin Uler, senior vice president.
Organic Style to pionierski dostawca ekologicznych kwiatów hodowanych w sposób, który nie narusza równowagi środowiska naturalnego i szanuje bioróżnorodność. Jest świetnie rozpoznawaną marką w USA, głównie dzięki flagowej marce tej firmy – Organic Bouquet.
Źr: CSRwire
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi