Carrotmob to ruch społeczny, który stara się zaktywizować jak największą ilość konsumentów po to, by wywarli oni wpływ na firmy i mobilizowali je do odpowiedzialnych zachowań. Główną ideą tego przedsięwzięcia jest to, aby przedsiębiorstwa konkurowały między sobą, a ta która okaże się najbardziej odpowiedzialna zyska wielu nowych klientów – to przed jej wejściem umówionego dnia ustawia się wielka kolejka kupujących – carrotmobberów.
Animowany film „How Organized Consumer Purchasing Can Change Business” został wymyślony przez Brenta Schulkina, a wykonany przez Allana Dye.
Szczegóły na www.carrotmob.org
Nazwa projektu:
Carrotmob
Zasięg (kraj/kraje):
Stany Zjednoczone
Autorzy:
Brent Schulkin, Allan Dye
Data:
07/2009
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
04.04.2024
Syndrom czarnego psa powraca
-
02.04.2024
5 kampanii o autyzmie, które powinieneś znać
-
02.04.2024
Nie bądź jak Bartek i Agata
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne