Manekin półnagiej kobiety bez piersi stanął w sklepach z damską bielizną Bare Essentials przypominając, że rak piersi jest bardziej rozpowszechniona chorobą, niż się wydaje. Oprócz manekina w sklepach rozwieszono ulotki zachęcające do odwiedzenia strony internetowej kampanii, a w przymierzalniach – instrukcje do samobadania piersi.
Jan Curtis, menadżer sieci sklepów, podkreśla, że manekin i cała akcja spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem przez klientki sklepu.
W Zjednoczonym Emiratach Arabskich rak piersi jest najczęstszą przyczyną śmierci kobiet w wielu 40-55 lat.
W trakcie trwania kampanii, zainicjowanej przez Ministerstwo Zdrowia, prywatne szpitale i kliniki oferują zniżki na badania mammograficzne, a część z nich wykonuje je za darmo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi