Dziesięciu znanych polskich blogerów wystąpiło w akcji pod hasłem "Bądź mądry". Kampania bazuje na motywie popularnych memów, które kilka miesięcy temu pojawiły się w sieci. Jednak tym razem osobami, na których warto się wzorować, są nie fikcyjne postaci, a znani blogerzy.
Seria krótkich filmów, promujących odpowiedzialne spożycie alkoholu, została udostępniona w kanałach social media bohaterów – na Instagramie, YouTube czy Facebooku. Na co dzień piszący o różnych rzeczach – macierzyństwie, gotowaniu, stylu życia, sporcie czy piwie, teraz wykorzystują popularność i autorytet, żeby przekonać młodych ludzi do nieprowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, rezygnacji z alkoholu w ciąży oraz do tego, by nie ułatwiać niepełnoletnim dostępu do procentów.
Odpowiedzialna konsumpcja to jeden z pięciu filarów strategii zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej, realizowanej pod nazwą "Postaw na piwo". KP na opakowaniach piw, indywidualnych i zbiorczych, oraz w przekazach reklamowych umieszcza znaki odpowiedzialnościowe "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu", "Alkohol. Tylko dla pełnoletnich", "W ciąży nie piję alkoholu".
Akcję wsparli: Adam Wiejak "Poszukiwacz", Malwina Bakalarz, Maciej Mazurek, Michał Kopik, Mateusz Jasiński, Natalia Tur, Tomek Czajkowski, Tomasz Saweczko, Marysia Górecka oraz Michał Górecki.
Elementem kampanii są koszulki, w które ubrani byli blogerzy podczas kręcenia filmów. Na potrzeby akcji zaprojektowano trzy wzory T-shirtów: skierowany do kierowców, ze znaczkiem "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" i hasłami: "Jestem mądry/mądra i dobrze się prowadzę" (w dwóch wariantach); przeznaczony dla wszystkich dorosłych którzy nie popierają alkoholu w rękach nieletnich, ze znaczkiem "Alkohol. Tylko dla pełnoletnich" i hasłami: "Jestem mądry, trzeźwy i przystojny" oraz "Jestem mądra, trzeźwa i seksowna"; stworzony z myślą o przyszłych mamach, ze znaczkiem "W ciąży nie piję alkoholu" i hasłem "Jestem mądra i to mi nie ciąży".
Koszulki można nabyć na stronie koszulkowo.com.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi