────── 07.07.2021
Lusterka wsteczne
Czasem mniej znaczy więcej. Kampania społeczna Eyes on the road została zrealizowana w sposób najprostszy z możliwych. Na grafikach, w miejscach, gdzie powinny znajdować się lusterka wsteczne, umieszczono tylne obudowy różnych smartfonów. Zaś całość opatrzono hasłem: Kiedy trzymasz w ręce telefon, twoje oczy nie widzą niczego na drodze.
Nazwa kampanii:
Eyes on the road
Czas:
2021.4.7
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Ghana
Nadawca:
National Road Safety Authority
Media:
digital
Wykonawca:
Riverblade Creative Agency, Ghana
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas