Rower staje się coraz bardziej atrakcyjnym środkiem transportu. Zwiększa się też grupa osób, dla których wycieczki rowerowe to sposób na aktywny wypoczynek. Firmy OSHEE i LOTTO postanowiły skorzystać z tej popularności rowerów i przygotowały konkurs „odLOTTOwa jazda z OSHEE”.
Przedsięwzięcie polega na tym, że cykliści zbierają liczbę przejechanych kilometrów, które potem są sumowane i przekazane na rzecz określonej organizacji społecznej. Wystarczy wejść na stronę aplikacji Endomondo.com i tam się zarejestrować. Potem można wybrać jeden z projektów pomocowych, które chce się wesprzeć. Ich lista znajduje się na stronie kampanii „odLOTTOwa jazda z OSHEE”.
Akcja składa się z dwóch etapów. Pierwszy polegał na tym, że organizacje pomocowe zgłaszały swoje projekty, na które chciałyby zdobyć dofinansowanie. Ta część zakończyła się wybraniem 50 inicjatyw, na które rowerzyści będą głosować, dodając swoje przejechane kilometry. Rywalizacja sportowa, to drugi etap, który zaczął się na początku lipca, a potrwa do połowy września. Cztery organizacje, które uzbierają najwięcej kilometrów, otrzymają nagrodę. Będzie to dofinansowanie ich projektu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?