Biustonosz na twarzy modelki z napisem „Lepiej wygląda na piersiach”, majtki na głowie z napisem „Lepiej wyglądają na pupie” oraz pończochy na włosach uczesanych w kucyki z napisem „Lepiej wyglądają na nogach” to reklamy kampanii, która była odpowiedzią na toczące się debaty wśród warszawskich radnych nad zakazem reklam bielizny ze względu na jej „nieprzyzwoitość”.
Kampania przygotowana została przez agencję TBWA Warszawa, która starała się zilustrować absurdalność takich zakazów. Reklamy kampanii można było zobaczyć w prasie oraz na billboardach.
Choć plakaty były ciekawe i widoczne to niewątpliwie niektórzy odbiorcy mogli mieć problem z odczytaniem prawdziwych intencji autorów. Hasło "Popieraj uzasadnioną nagość w reklamie" było zbyt mało widoczne, przez co całość sprawiała wrażenie reklamy bielizny.
M. Pietrzak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz