Klub Gaja wydał 24 stronicowy raport „Kupuj jajka z głową” z przeprowadzonego badania sieci sklepów handlowych. Badania realizowano w Polsce, Czechach na Węgrzech i Słowacji i dotyczyły one społecznej odpowiedzialności biznesu oraz dobrostanu zwierząt w sieciowej sprzedaży kurzych jaj. W Polsce ankieta z pytaniami została wysłana do 15 sieci handlowych.
Liderem i koordynatorem tego zadania, dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund, był Klub Gaja we współpracy z organizacjami Sloboda Zvierat (Słowacja), Fauna Egyesulet (Węgry), Nadace na ochranu zvirat (Czechy) oraz OTOZ Animals (Polska), Eurogroup for Animals (Bruksela) i Compassion in World Farming (Anglia).
Raport został wydany w języku polskim, czeskim, słowackim, węgierskim.
Podczas konferencji prasowej prezentującej publikację wręczono nagrody ustanowione przez Compassion in World Farming – Good Egg Award – dwóm polskim firmom przyjaznym dla zwierząt: Organic z Warszawy oraz Biohurt z Pokrzydowa.
Raport powstał dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund oraz pomocy merytorycznej Eurogroup for Animals z Brukseli. Można go pobrać ze strony internetowej Klubu Gaja http://www.klubgaja.pl/projekty/wspolpraca_wyszehradzka/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!