Obserwacje urlopowe Macieja Mackiewicza, autora opisywanej przez nas kreacji reklamowej „Sprzątajmy klocki naszych milusińskich”, skłoniły go do zaprojektowania kolejnych plakatów skłaniających do sprzątania nieczystości po swoich psach. Tym razem zamiast klocków są kubki/kupki.
– Czy reklama społeczna musi szokować aby przekaz trafił do odbiorcy? Czy pokazując dany problem, zjawisko w jego rzeczywistym, negatywnym świetle nie przekazujemy jedynie prostego komunikatu – tak jest, takie rzeczy się zdarzają i nic poza tym? Czym, jeśli nie reklamą społeczną powinniśmy zachęcać odbiorców do myślenia a może wręcz wskazywać dobre rozwiązania, możliwości dając pozytywny ładunek w swoim przekazie? To właśnie min. te i wiele innych pytań skłoniło mnie do kontynuowania tematu utrzymywania czystości trawników. – tłumaczy Maciej Mackiewicz. – W swoich propozycjach plakatów z przeznaczeniem na ulotki i billboardy staram się w sposób pozytywny reagować na negatywne zjawiska wykorzystując przy tym prostą grę skojarzeń odnosząc się do poczucia humoru odbiorców. Liczę na zainteresowanie władz miast, gmin, które chciałyby w ciekawy sposób zachęcać swoich mieszkańców do zmiany ich postaw jak i przyzwyczajeń. Jest to moja propozycja na udekorowanie miast kolorowymi plakatami z odrobiną humoru i dużą dawką pozytywnej energii. Jestem głęboko przekonany, że taka forma komunikacji społecznej odniesie duży sukces.
Nazwa projektu:
Sprzątajmy psie kuPki
Zasięg (kraj/kraje):
Polska
Autor:
Maciej Jan Mackiewicz
Data:
07/2011
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
04.04.2024
Syndrom czarnego psa powraca
-
02.04.2024
5 kampanii o autyzmie, które powinieneś znać
-
02.04.2024
Nie bądź jak Bartek i Agata
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne