Ktoś pobił Miss Polonia
Uroda nie uchroniła wybranej na "najpiękniejszą Polkę" przed pobiciem, a warstwy makijażu nie zamaskowały śladów. Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka starannie maluje się przed lustrem, by po chwili ukazać niewidoczną do tej pory stronę twarzy: lewe oko jest podbite, a z nosa wąską strużką płynie krew. "Rzeczywistości nie oszukasz" konstatuje.
Fundacja Feminoteka, szacująca liczbę ofiar przemocy domowej w Polsce na około 800 tysięcy rocznie, zachęca w ten sposób do przekazywania 1% podatku na jej konto. Spot powstał z inicjatywy samej bohaterki i został wyprodukowany ze środków Biura Miss Polonia. Nie jest to pierwsza w tym roku kampania Feminoteki – w lutym do finansowego wsparcia jej działań zachęcali mężczyźni, m.in. Robert Makłowicz, Adam Wajrak i Max Cegielski.
Organizacja działa od 2005 roku, m.in. realizując projekty dotyczące przeciwdziałania przemocy wobec kobiet i dziewcząt, prowadząc szkolenia i warsztaty, organizując konferencje, monitorując działania instytucji państwowych z realizacji polityki równości płci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas