Na pierwszy rzut oka oczom widza ukazuje się piękny krajobraz gór. Jednak po chwili uważnego przyglądania się można zauważyć pewnego majestatycznego kota.
Niełatwo jednak go spostrzec, ponieważ kolorystycznie całkowicie zlewa się on z otoczeniem. Jednak jest to zdecydowanie plusem kampanii, jej hasło mówi samo za siebie: "In case you haven’t noticed, the lynx is back" ("W razie gdybyś nie zauważył – ryś powrócił"). Mowa tu o rysiu – uważano, że ostatni osobnik w Bułgarii zginął w 1947, jednak ostatnio zauważono kilka sztuk tych zwierząt na terenie kraju. Prawdopodobnie przywędrowały z sąsiednich Macedonii lub Serbii.
Kampania WWFu ma sprawić, by sytuacja zniknięcia rysia nigdy się nie powtórzyła: "Help it stay forever" ("Pomóż mu zostać na zawsze").
Projekt zrealizowany został na życzenie WWF Preservation Program Bulgaria przez agencję Ogilvy Group Sofia.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem