W animacji wykorzystano w niej fragment książki „Going West” Maurice Gee, jednego z najbardziej cenionych nowozelandzkich pisarzy. Podczas gdy lektor przytacza fragment utworu, na ekranie pojawiają się wycięte z papieru, poszczególne elementy opowiadanej historii. Tory kolejowe, krzaki czy tablice cmentarne wprost wyrastają z kart książki. Efekt potęgują kadry i różne poziomy ostrości obrazu, a wciągającą całość dopełnia dźwięk. Ponad dwuminutowa animacja miała, w zamyśle jej twórców, promować książki i samo czytanie. Ale równocześnie zamieszczony w serwisie You Tube spot stał się hitem wśród internautów. W ciągu dwóch tygodni został obejrzany ponad 300 tysięcy razy. Znalazł się też na 9. miejscu w rankingu Viral Video Chart.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne