Za pomocą tylko jednej reklamy prasowej – bo tylko na to pozwalał budżet kampanii – kostarykańska agencja Publimark na zlecenie Banku Krwi w San Jose miała przeprowadzić skuteczną akcję zachęcającą do wspierania stacji krwiodawstwa. W dniu jej emisji sprzedawane dzienniki owinięte były w ulotkę z nadrukiem przedstawiającym przedramię z wyraźnie widocznymi żyłami. Zaciśnięta pięść i umieszczona tuż powyżej łokcia gumka, przytrzymująca całość materiału reklamowego, miały wywołać skojarzenia z samym aktem oddawania krwi. Fakt, że była to pierwsza reklama i w ogóle pierwsza rzecz, z jaką spotykał się czytelnik tego wydania, gwarantował 100% dotarcie do odbiorców.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas